Drömmar till verklighet, möjligt?

Kapten Citrus här, vill bara tacka alla våra nya läsare som följer oss och jag hoppas att ni sprider ordet vidare. Desto mer läsare, desto mer som får utvecklas och uppleva vår resa tillsammans med oss. :-)

Imorse vaknade jag rätt så tidigt, och jag hade en fantastisk dröm. Jag drömde att jag gick från tönt till kvinnokarl på mindre än en månad, och jag såg mig själv omringandes med vackra kvinnor med största självförtroendet i allt, inte bara kvinnor utan arbetsplatsen, vardagslivet, bokstavligt talat allting. Jag fascinerades av drömmen och insåg att detta är vad jag vill och tänker bli inom närmaste framtiden. Jag har varit lite naiv, och bara velat vara framgångsrik med kvinnor men nu inser jag även att detta inte bara handlar om kvinnor och dejting, utan det handlar om att skapa ett liv.

Det kanske låter lite töntigt, men tänk efter, vilka män är det som oftast är lyckade och populära bland kvinnor? Kändisar, företagsmän, osv osv, och hur kommer det sig? Förut skulle jag nog ha sagt att det handlar om pengar, att kvinnor dras till pengar men så tror jag inte längre. Dessa män, trots att de må ha pengar är det inte vad kvinnorna dras till, utan status och egenskaperna. Vad för egenskaperna har dessa män? De är framgångsrika, måldrivna och har arbetat sig uppåt i samhället därmed deras självförtroende. Jag tror att det må ha något med mysteriet att göra, därför, istället för att enbart fokusera på dejting och kvinnor (som då är och förblir mitt största fokus) skall jag även förbättra min livskvalité i allt jag gör. Varför bara bli en kvinnokarl när jag kan även förbättras på många andra sätt genom min resa? :-)

Vad tycker ni läsare? Kan det jag har insett stämma till viss del? Om det finns tjejer som läser denna blog, kommentera gärna vad det är ni naturligt dras till hos en man.

- Kapten Citrus

Kommentarer
Postat av: Anonym

utseende, humor, mystik ( inte var för på, då är det bara jobbigt, han ska vara svårfångad) ha ett hjärta av guld

2009-08-25 @ 18:49:49
Postat av: Anonym

oblyga, svårfångade och skämtsamma killar dras jag till..

2009-08-25 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0