Eye of the tigerrrrr

Yoyo människor, har ni saknat mig? :D Skolan har börjat nu, pianon startar och lovet slutat, mycket som händer; men det betyder inte att jag kommer ha mindre tid för tjejer! Faktiskt så ska mitt första mission va att fixa en HB8 i min skola; en HB8 som jag fick nobben av i ettan. Det kändes jättehårt och jag blev asocial i en månad men då var jag mes! Nu är jag mindre mes...hoppas jag. Hursomhelst ska jag göra mitt bästa att fixa henne, önska mig lycka till. Ses folket.

- Rocky

Kommentarer
Postat av: Anonym

good luck ;) men vad fan hände med resten utav den 21 dagliga kursen eller va de nu va??! berättta vadfan :D

2009-08-26 @ 18:44:01
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :D

2009-08-26 @ 19:25:51
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0