Så sabbar du din dejt?

Följ vår blogg med bloglovin

Jag läste en intressant artikel på aftonbladet.se där de skrev att 2miljoner svenskar är singlar och 70% vill hitta en partner! Wow, jag är tydligen inte den enda. :)

De gjorde även en lista på egenskaper man INTE bör ha;

  1. Opålitlig
  2. Oförskämd
  3. Humorlös
  4. Gift
  5. Besserwisser
  6. Snål
  7. Dominerande personlighet
  8. Dålig andedräkt
  9. Undergiven
  10. Dåliga tänder
Jag har inte precis varit i många förhållanden, men jag förstår inte riktigt. Får man inte vara varken undergiven eller dominant? Är det inte en som alltid styr lite mer i förhållandet? Jag vet inte. Det är många egenskaper jao jag har väl bra humor län? Listan är konstig, varför skulle jag ens gå ut och dejta om jag är gift?

Jag ska tänka på listan lite grann, det var intressant så jag skrev ett litet inlägg. Nu ska jag sova. God natt.

- Kapten Citrus

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Det är kört för mig :( :D

2009-08-19 @ 13:56:48
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: JOSEFINE

nu har jag fixat naglarna! kkolla in och säg vad du tycker :)

2009-08-19 @ 14:45:27
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: vive

Det stämmer faktist!:P

2009-08-22 @ 21:41:45
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/
Postat av: [email protected]

finns många singlar och dem tar inte slut :D

även om de känns som att alla har nån och man själv inte har ;/ de lööser sig ;)

2009-08-25 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0