Tupplur är skönt

Då vart skoldagen över, slutade relativt tidigt, inga lektioner. Jobbigt att skolan har börjat igen, men samtidigt är det ändå rätt skönt, skönt att komma in i rutinerna igen (fast detta kommer absolut inte påverka mina mål när det kommer till kvinnor ;) .
En vän till mig fyllde år idag, så jag måste gratulera honom imorgon, vi ska göra tandemhopp tillsammans ASAP!! Fan vad jag längtar (fast lite rädd haha)

Anyway, två nya tjejer ska tydligen börja i min klass imorgon, så jag hoppas de är förhoppningsvis söta. Time to make a good impression. It's game time!

Men nu ska jag ta en tupplur. Finns inget bättre än att vila lite när man är trött. :)

Kommentarer
Postat av: Mellis

Fan va grym blogg! Kommer lätt följa den! :D

Hoppas det går bra med raggandet. Sej till om ni behöver råd från en ÖVERsocial tjej! Bara att adda i så fall!

PUSSS

2009-08-24 @ 23:07:28
Postat av: sara

Frågestund på min blogg!

Fråga vad du vill!

alla får en länkning! :)

Ha det bra!

2009-08-25 @ 16:14:35
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Postat av: ireen

hej rolig blogg du har

2009-08-25 @ 17:00:35
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/
Postat av: johanna

läste er blogg, och ska bara säga att några tjejer faktiskt gillar lite blyga killar,. bara de kan snacka lite :) aså inte sånadär jobbiga tjatiga killar, bara så ni vet :)

2009-08-25 @ 17:56:02
Postat av: Anonym

vilken skola?? :)

2009-08-25 @ 18:53:37
Postat av: Stefan Falkelind

Håller med dig om det finns inget bättre än att vila när man är trött. Då blir man förhoppningsvis piggare.

2009-08-25 @ 20:53:30
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0