Vi välkomnar vår nya tönt, Enriqueeee!!

 

Kapten Citrus här, och jag tänkte berätta lite om vår dag 2 i Demonic Confidence programmet, men först vill jag välkomna vår nya tönt, som kallar sig själv för Enrique! Det låter spanskt, men tro mig, han är inte spansk, han är kurd, nej jag skojar bara. Var kommer han från? Det får förbli ett mysterium som ni läsare får ta reda på någon dag när ni själva träffar denna storslagna "playern". (Driver bara, han är en tönt precis som oss! Han spelar faktiskt Runescape vilket är 10 gånger nördigare än WoW..)  Men men, nu går vi vidare till vår dag och våra erfarenheter idag.

Dag 2

Var: T Centralen drottninggatan
Tid: 30 min
Tid avslutad: 1h
Mål:
Gå fram till 30 kvinnor, och fråga dem vad klockan är SAMTIDIGT som du håller upp en klocka eller mobiltelefon för att visa att du redan har en klocka tillgänglig..

Rocky: Ok, dag 2 då. Jag skyndade mig till tåget för att möta brorsan Kapten Citrus och Enriqueee. Klara fan första dan så ville bara sticka till hötorget kl 16:00 o få dag 2 gjord direkt! Efter ja träffa de så stack vi licksom runt lite. Trodde de skulle va fett lätt för ja klara dag 1, nu ska ja bära en mobil jao. Men sen ja ba ser folket, asså abow va många de va; vi hade fan gått til drottningsgatan. Blev fett nervös fan när ja kolla runt på massan så ja började lungt. Ba frågar några tanter och yngre tjejer.

Tänkte att de fan lungt, så ja gick upp till värsta heta långa guzzen. Frågar hennne va klockan e o hon säger inget. Sen hon börjar kolla på min mobil o ja blev fett nervös, fan svettet droppade. Hon ba "driver du med mig eller? Du har ju mobilen precis där!" sen fnyste hon medans hon gick iväg o fan va de kändes i magen. Jag var rätt nere så ja tog det lungt efter det och frågade tanter och feta tjejer. Mot slutet samlade jag modet o fråga lite snyggare tjejer men inte nån sexbomb som tjejen som dissade mig. Jag hade äntligen klarat dagen men ja var ändå nere men sen tänkte ja ba för mig själv "Vi har fan snackat me 60 guzzar på två dar... FAN VA VI ÄR GRYMMA!". Känner mig nog lite mer självsäker inför dag 3 men jag e nog lite nervös ändå.

Kapten Citrus:  Mötesplatsen var hötorget klockan 16.00, jag kände samma nervositet som igår men jag var lite mer självsäker då jag gjorde bra igår. Vi träffades, och efter Rocky så var det min tur att börja . Jag var lite extra nervös idag eftersom jag failade ganska hårt igår med klockan på mig, och nu skulle man ju plötsligt visa upp mobilen eller klockan klart och tydligt samtidigt som man frågar. Fatta vad skumma reaktioner man lär få!!

Jag började att gå fram till en ung kvinna, hon var ingen sexbomb som Rocky gick fram till, men hon var attraktiv i mina ögon. Du vet lite så där, rödhårig och söt med glasögon och fräknar, är det bara jag som gillar sådana tjejer? Iallafall, jag frågade henne, stammandes lite grann samtidigt som jag höll mobilen uppe klart och tydligt, och hon tyckte det var skumt, men hon var vänlig och svarade ändå. Det måste ha varit mitt magiska leende! En bra början, så jag bara fortsatte och fortsatte, fick svar på svar, men sen frågade jag en annan kvinna och då kom en man från ingenstans och svarade argt, det var väl tydligen hans flickvän.. Jag blev jätte nervös och flydde snabbt därifrån!

Närmade mig mitt sista set, kämpade genom och allt gick bra, sen beslöt jag mig för att fråga en tjej som gick med hennes kompis, så jag stoppade dem lite skämmigt på vägen och frågade vad klockan var med mobben uppe i handen.
"Ur..Ursäkta mig flickor, vad är klockan?" (leende) då svarade tjejerna "Haha, bättre än så kan du!!" och gick därifrån skrattandes. Märktes det att jag stötte på dem? Jag frågade bara efter klockan.. fatta vad dum jag kände mig! Kände mig patetisk och blev lite ledsen.. ruttet avslut men jag känner ändå mig mycket mer social nu än innan jag började.. detta kanske funkar.. Vi får se hur det blir imorgon. :)

Enrique: Jag vaknar, känner mig fortfarande seg som faan efter 12 timmars sömn. Jag vet att jag har något planerat idag men kommer inte exakt på vad?? Juste faan jag skulle träffa min bror kapten citrus för 20 min sen i Hötorget. Jag börjar känna hur suget för att spela runscape blir starkare men jag dissar Henne för engångs skull för BRUDARNAS skull! Sätter mig på tåget och åker till Hötorget.

När jag väl har kommit till hötorget och får syn på alla brudar så känner jag hur jag handsvettas och mitt hjärta börjar slå fortare. Men jag tänker: jag ska få det gjort !! Jag går fram till första guzzen; ”Ursäkta vad är klockan” hon kolla upp på mig, jag stirrade rakt in i hennes ögon och kände hur nervös jag började bli.” 17.10” svarade hon och gick därifrån. Men det kändes något konstigt med mig, jag var stel i hela kroppen och jag försökte känna efter vad det var och…. Och… jag tror jag har blivit förälskad i henne!! Det e sjukt jag blev förälskad i första guzzen jag frågade på stan!! Jag försöker hålla mig fokuserad och fortsätter fråga vidare…men den här gången gick jag fram till tjocka brudar, äckliga gamla tanter det känns som om det börjar flyta på.

Jag är klar för dagen och känner mig lättad…..känner mig lite törstig så vi går till McDonald’s. Så fort jag får syn på guzzen i kassan så tänker jag abow vilka pattar! Går fram till henne frågar om jag kan få vatten? Hon svarar; 3 kr tack! Jag ba vahh!! 3 kr. jag hör hur mina tönt kompisar skrattar i bakgrunden. Samtidigt som jag sträcker ner handen i fickan för att ta fram små mynt så tänker jag: jag lägger en skön kommentar som ett avslut för dagen, Eyy guzzen snygga pattar!! Och ja svär hon skulle ge mig en bitchslap om hon inte arbetade!! Jag fattar ingenting, det gör så ont i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaw enrique feeeeett gulllääät :D

2009-08-25 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0