Vill kvinnor verkligen ha gifta män?

Såg en mysko artikel på aftonbladet.se som sa att tjejer dras till upptagna eller gifta män mer än vad de gör till singlar. Nu har jag ju ännu mindre chans. :S Alltså har killar utan tjejer mindre chans att få tjejer än killar som redan har tjejer? Komplicerat skit fan =/ Har väl aldrig vart gift men betyder inte ringen liksom hands-off? Jag skulle iaf aldrig våga gå på en tjej med hennes pojkvän bredvid jao, åker på spö då. Ska nog lösa systemet en dag! Men jag är för trött nu så ja drar mig tillbaks. Ses senare.

- Rocky

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Ska vi följa varandras bloggar på Bloglovin? Skriv en kommentar på min blogg om du lägger till mig.

2009-08-22 @ 14:49:01
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. fin blogg :) titta gärna in på min, jag säljer poträtt tecknigar som jag ritar. Man kan skicka in en bild på sig själv,någon annan eller en kändis så ritar jag den! :)

Endast 200kr! billigt ha? :P



Klicka dig in på SÄLJ kategorin



Tack i förhand

2009-08-22 @ 15:21:07
URL: http://strandharen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Tror inte att singelkillar har mindre chans att få en tjej än gifta. Det finns så många tjejer som inte dras till gifta killar. Följer dig på Bloglovin nu.

2009-08-22 @ 15:27:37
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Anonym

sure as hell att man dras till upptagna killar haha, blir lite mer utav en challenge då :P

2009-08-25 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0