Dag 3 - Rocky


Hej, allihopa det var längesen. Ledsen att jag inte har hört av
mig på ett tag men nu ska ni få resultat för ert tålamod;
det är dags för demonic confidence igen :D

Efter skolan så åkte jag direkt till stockolm södra för nu var
det dags för dag 3!
Uppdraget var: fråga 30st tjejer vad klockan är, medans du
håller en mobil i handen, men det måste va par!
Asså jag blev van pissrädd, måste liksom fråga tjejer som
har sina pojkvänner eller farsor med sig, kommer ja äns
komma hem
levande!? Jag bet ihop men vad jag va nervös på vägen
dit asså...

Jag började lätt, första tjejen jag frågade gjorde ja medan
pojkvännen knöt skorna. Hon svara, ja tackade o sen han
ja gå innan
pojkvännen såg nåt. Jag var lite sneaky i början men sen
frågade ja tillochmed par som var på dejt i cafèn. Killarna
kollade surt
på mig medans jag snackade med deras dejter, jag blev
skraj men samtidigt glad; jag är ju modig nu! Fast jag
började förlora tid så ja sprang tillochmed ifatt par
. Jag avbröt ett när de gick o hånglade, trodde inte
det var så farligt men det tyckte tydligen han.
Snubben kollade på min mobil, sen rätt i ögonen, tog
fram sin klocka på armen i ansiktet på mig o sa inget;
jag stammade fram "tack" o gick iväg. Jag gick tillbaka
till att va sneaky efter det...

Det tog 25m, dag 3 var en lång dag och jag är trött.
Vi ses på dag 4, folk!

-Rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0