Dag 4 - Rocky


Hej allihopa, Rocky e här för att ge er dag 4 :D

Dagens uppdrag: Fråga 30 tjejer vad posten ligger.
Jag visste inte vart posten låg i stockholm södra men man kunde
välja vadsomhelst
så ja valde pendeltåget o tunnelbanana.


Jag kände mig lite mer säker på att fråga par nu sen dag 3
 så ja slösade inte tid med att inte fråga tjejer som
pojkvänner med sig. Det var rätt roligt när några försökte
 få bort mig genom att ba säga "Ditåt!" medans
deras tjej ger mig värsta förklaringen.

Min plan var att röra mig mellan tunnelbanan o pendeln
o fråga om den som var längst bort.

En blattetjej ja fråga hade typ värsta långa farliga blatten
 som pojkvännen; när ja frågade de trodde ja att jag
skulle fan dö. Jag möter de nära pendeln o ja frågar de
 efter tunnelbanan; snubben ba drar bak sin tjej, glor
skitnära på mig o
förhör mig fan "Va ska du då? Mariestad eller vad?
Vart är du påväg" säger han medans han kollar på
o ner på mig granskar mig som jävla FBI. Det var
första gången nån svarat tillbaka till mig så, så ja
ba "Eh, asså slussen liksom"
Han ba "Aha, men gå rakt fram där, rakt fram o
fortsätt där" Jag vet var den ligger såklart men
snubben visade mot den
i medborgarplatsen, han ville bara bli av med mig -.-
Inte för att ja inte ville därifrån; efter att ja tacka och
vi gick
samma väg visste ja att han stirra mig i nacken så
gjorde mitt bästa av att skynda utan att det ser ut som ja
springer. Jag frågade inte så många par efter det...

Men sen kom ett himla par från ingenstans och säger
att ja kan gå med de dit! Jag ba "Shit, shit va ska göra nu?"
Jag kallpratade med de ett tag (va ironiskt att
främlingar är så social mot mig -.-) sen dissade jag de genom
att fejka ett telefonsamtal. Jag hade förlorat mycket tid
 så ja bara frågade så ja kunde få dagen klar.


Tog 47m. Som tur är ultimata tidsgränsen två timmar.
Jag slösade för mycket tid för att jag gick runt för mycket.
Grejen var att man skulle lära sig att vänja sig vid en
längre diskussion än att bara fråga o sen sticka.
Därför rörde ja mig bort från tågen så att de inte bara
peka o sa "Där".

Jag hoppas att dag 5 blir kortare, vi ses iaf då.

-Rocky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0