Dag 5 - Rocky


Yoyo, allihopa, Rocky här med ännu en dag av Demonic confidence :D

Idag var det dags för dag 5
Uppdrag: ge en komplimang till 30 tjejer, ingen tidsgräns
 förutom 2 timmar regeln,
man ska inte vänta på snygga tjejer utan man ska bara
 smicka o smicka o smickra;
man behöver inte stanna för svar iaf.

Den här gången valde jag farsta istället för södra för
variations skull.


Min replik var "Snygg tröja/jacka" och sen "Ha en
bra dag" jag sket ifall de svarade tillbaka eller
 inte.
 Jag började med tanter eller äldre damer, trodde
 de skulle bli
creeped out men de sa fan tack eller "Ha en trevlig
 da med" Det gjorde mig lite creeped out, jag vill inte
va milf-player!

Jag ville bara skynda o se hur fort det gick, så ja
gick in i affärer o sa samma sak till folk som jobbade;
 receptionister är mycket trevligare än
andra jobbare för en sa tillochmed "du också"
med ett leende, de andra gick bara tillbaka till jobbet.

Men det var svårt att göra snabbt fan, folk kollade,
andra killar skrattade och det var ju ba kämpigt,
ja satt o krigade för att fortsätta. Jag gick fram
till 2 snygga tjejer o de ba "Eh, ok"
o kollade snätt på mig med typ en "Whateaver" look;
blev ba nedsatt som fan efter de. Gick fram till fler
 snygga tjejer efter det, vissa tackade, o vissa
gav mig looken...

Sista tjejerna va 2 HB6.5or. Ja gav min komplimang
 o de gav mig också den looken, jag klarade inte
pressen o såg min buss så ja sprang allt ja kunde;
jag hörde ett glatt "Jaha" i backgrunden iaf.
Trodde att ja va säker på bussen o skulle slippa
 skamm men fan asså, klart att skitmånga tjejer
 ja komplimenterade gick på den bussen.
 Ja hukade mig på den långa bussresan i mitt säte påväg därifrån.


Tog 14 intensiva minuter. Jag frågade tanter,
mammor, arbetare, flera HB men inga par,
didnt want to push my luck liksom -.-
Jag fick min korta dag, ba hoppas att dag 6
e typ lungnare liksom; ses då iaf.

-Rocky

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske bara är på min dator, men man kan knappt se vad du skriver :S texten typ skärs av eller något :S

2009-09-05 @ 21:47:50
Postat av: Fanny & Moa

följa varan via blogglovin?

2009-09-06 @ 00:54:20
URL: http://modefreak.webblogg.se/
Postat av: Ida Maria

Haha! Man märker på sättet ni skriver att ni är tre töntar som vill vara pimps.

Men jag gillart xd

Keep up the good work! ^^ :)

2009-11-11 @ 23:01:31
URL: http://roselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0